Average 4.47 based on 36 teacher ratings
Colette Byrne is a Mathematics teacher at Glenlola Collegiate School located in Bangor, North Down. When comparing Colette Byrne's ratings to other teachers in the county of North Down, Colette Byrne's ratings are below the average of 4.56 stars. Additionally, the average teacher rating at Glenlola Collegiate School is 4.37 stars.
4
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity
5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

She us absolutely hilarious! And that cackle of hers and sone of the jokes she comes off with..priceless :D

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

She's soo funny had her in yr8 but now have miss gorman. :D

4
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

miss byrnee iss thee best and such a laugh (:

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

in a word .... legend . love her .... shes hilarious and that laff :D

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

legend wen she calls out answers reli fast 2 try nd make us hav mental breakdowns!!

4
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

miss byrnes a bit of a legend lol

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

She was absolutely hilarious!!! An excellent teaher!!!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Miss Byrne is BRILLIANT, shes sooo funny and such a good laugh! Plus shes makes maths easy - never would have got my A in ad maths without her!! Thanks Miss B, miss you!

2
Easiness
5
Helpfulness
3
Clarity

amazin teacher!!! miss her soo much this year like!!! really funny, and really good at explaining things!!

2
Easiness
3
Helpfulness
3
Clarity

huh...she teaches at the speed of light!

4
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

LEGEND.

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Miss Byrne is the best maths teacher ever!!! She is so kind and explains everything sooooo well! lol No one can beat her!

1
Easiness
1
Helpfulness
1
Clarity

hate maths with her...she goes way to fast...

3
Easiness
4
Helpfulness
5
Clarity

she always made me laugh in school with her essays on the most random things!she is so funny and a great all round teacher

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

I love her. She's really nice to all pupils and although she could lighten up on uniform and things she is a great teacher.

3
Easiness
3
Helpfulness
3
Clarity

ok but sumtimes her reaction 2 da slightest thing is a bit OTT!!!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

i LOVE miss byrne,best teacher at school by far!!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

MISS BYRNE IS THE BEST TEACHER EVER!!! REALLI KIND AND HAS ONE OF THE FUNNIEST LAUGHS IVE EVA HEARD!!!!!

2
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Excellent maths teachers. Expleains everything well. Not the easiest of going. Asks to see some-ones book, they refuse. So she puts them in the conduct file and reads out who evereyone fancies!! :o

1
Easiness
4
Helpfulness
5
Clarity

KS3, Maths, Revision, Behavior, KS3, Maths, Revision, Behavior........ Please let the year 10s 2006 do something fun .......... u way stress me out ....!!!

4
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

ya were like the ONLY teacher i liked in glenlola,ya made math way easier.when i was off,which was alot, no other teacher ever explained nothing to me so i was well confused but u made it soo easy and i miss yer adorable wee laugh,ur so adorable lol!!!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

OMG! Miss B is a wee darlin! she makes maths much easier and her laf even tops mine! love SPUD! LOL!

4
Easiness
4
Helpfulness
5
Clarity

MISS B makes maths a laff! I hate maths now cuz i don't have her anymore :( Shes so sweet with her wee teddies and all sittin on her desk lol TIP : give her chocolate and buns lol

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

She is the school legend. She's scary as 'Head of Junior School' but is one of the nicest people ever in maths! She can teach and make you laugh at the same time.

3
Easiness
5
Helpfulness
4
Clarity

i miss her sooo much...dnt judge a book by its cover she is an absolute leg....so sweet i ,3 her to bits!!

2
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

awwwwwwwww wee miz bryne shes soooo kewl i lov her 2 bits, complete legend av a lot of respect 4 her miz ya loadzzz u roc

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

byrnesy is a legend!! i lve her 2 bits, wen u meet her she seems a bit scary and strict, bt she is sooo fun and witout a doubt 1 of da best teachers in skul!!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

soo nice, classes were such a laff.......bit scary and first...some people don't understand that if you break rules there are consequences

3
Easiness
2
Helpfulness
2
Clarity

luv wee miss bryne bt she does gt alot of mood swings!! bt nt the best teacher

4
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Miss byrne is brill!!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

ABSOLUTE LEGEND!!....BYRNE BABY BYRNE!luv her!

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Brill teacher!! I love her! sooo much fun and is easy to talk to.

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

Meh! Shes alright a bit scary tho!

5
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

miz b we all luv u!!!! wer gna miss havin u as a class nxt yr!!! u make mathz soooo fun!! miss u nxt yr!!! u rock miz b !

3
Easiness
5
Helpfulness
5
Clarity

best teacher in the skul!!!

3
Easiness
4
Helpfulness
4
Clarity

Miss Byrne's a really nice teacher

Similar mathematics teachers like Colette Byrne?

Brian Hughes Mathematics
63 Ratings
Isabelle Brown Mathematics
56 Ratings
Judith Gorman Mathematics
32 Ratings
Helen Cole Mathematics
27 Ratings
Elma Quinn Mathematics
21 Ratings

Learn more about Glenlola Collegiate School

5-star
81%
4-star
10%
3-star
3%
2-star
0%
1-star
3%
Based on 2,639 Ratings
Glenlola Collegiate School is located in Bangor, North Down with an average teacher rating of 4.37 stars. When comparing Glenlola Collegiate School's teachers to other teachers in the county of North Down, Glenlola Collegiate School's teachers are below the average of 4.56 stars. Glenlola Collegiate School ranks 4 amongst all Schools in the county of North Down. Learn More